Space Club Warsaw – dobre miejsce na event

Czasami trzeba wyjść poza online, chociażby na konferencję, czy inny event. Byłem już w różnych miejscach, zdarzało mi się nawet samemu brać udział przy organizacji różnych wydarzeń (bardziej i mniej aktywnie). Dlatego chciałbym się z Wami podzielić pewną rekomendacją.

WPIS POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE SPACE CLUB

 

Dlaczego poruszam taki temat?

Spędziłem ponad półtorej roku w otoczeniu PRowców, którzy co i rusz szukali ciekawej lokalizacji na różne spotkania. Czy to konferencje prasowe, spotkania świąteczne z dziennikarzami i tym podobne wydarzenia. Dlatego, gdy zacząłem współpracować ze Space Club Warsaw przy okazji organizacji mojej imprezy poślubnej pomyślałem, że warto przyjrzeć się temu miejscu.

Głównie ze względu na to, że mam wśród znajomych trochę osób, które zajmują się eventami i często szukają miejsca o odpowiednim standardzie. A musicie wiedzieć, że w SC odbyło się już wiele wydarzeń korporacyjnych. Także pewnie warto o tej lokalizacji pomyśleć w kontekście eventów po nowym roku. Wiecie, konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów lub launch kampanii. Może też planujecie jakieś eventy karnawałowe dla swoich klientów? Jest to okres w którym ma miejsce wiele kampanii, które kończą się ekskluzywnymi imprezami dla zwycięzców konkursów itp. Dobrze jest mieć to miejsce na celowniku.

Space Club w pigułce

Czym charakteryzuje się ta przestrzeń? Nowoczesnym designem, to przede wszystkim. Także bardzo dobrze sprawdza się właśnie jako miejsce na wydarzenia związane z firmami, konferencjami i innymi wydarzeniami o których PRowcy potem chętnie wysyłają informacje prasowe. Co oprócz tego? Ponad 1700 metrów kwadratowych przestrzeni wewnątrz i około 1100 metrów na zewnątrz. Co spokojnie pozwoli zmieścić nawet 2000 gości. Także nie byle co. Oprócz tego do wykorzystania jest 17 ekranów telewizyjnych i ekran LCD o powierzchni 20 metrów kwadratowych. Oprócz tego wysokiej jakości nagłośnienie i oświetlenie sceny.

Zazwyczaj też, jeśli organizuje się jakiś event, to warto zadbać o jedzenie. Space Club posiada własny catering, który może być dostosowany do potrzeb klienta. I od nowoczesnej kuchni, typowo na takie coctail party, możemy przejść do żurku lub śledzika. U nas na imprezie wszyscy goście chwalili sobie poczęstunek, ja też trochę skubnąłem tego i owego i było smacznie. Także nie trzeba się martwić zewnętrznymi firmami w tym zakresie.

Przede wszystkim Space Club to przestrzeń, którą można przystosować do różnych wydarzeń. Sam odwiedziłem to miejsce podczas przygotowań do gali związanej z urodzinami Polsat Sport, a tydzień później byłem na mini-konferencji dla najlepszych sprzedawców Orange. Mają tam miejsce również bardziej “klubowe” wydarzenia.

collage25456

Także można tam zorganizować wszystko, przez oficjalne gale, konferencje, po eventy z wykorzystaniem ogrodów na zewnątrz, a na after party kończąc. Space Club jest podzielony na kilka sal, także w zależności od budżetu można pokombinować.

collage235

Organizacja eventu – z czym to się je?

1. Tak dla laika. Ile zazwyczaj trwają przygotowania do eventu? Czy jeśli jest wolny termin i budżet, to czy to jest raczej kwestia dni, czy tygodni?

To zależy od wielu czynników, głównie od scenografii. Jeżeli jest skomplikowana i np. z klubu ma powstać stary zamek to będzie to trwało kilka dni, kolejna sprawa – artysta na scenie – i tu również jest zdecydowana różnica pomiędzy przygotowaniem tzw techniki, do gry dj klub jest w pełni przygotowany i nagłośniony, natomiast zespół coverowy potrzebuje swój rider. Gwiazdy nazwijmy je wyższego formatu, mają cały sprzęt swój, łącznie z kratownicami do specjalnego oświetlenia oraz całe nagłośnienie dla zespołu. Zazwyczaj standardowe przygotowanie do eventu to 3 – 4 dni. wtedy równocześnie jest montaż techniki oraz kuchnia działa pełną parą i jest sercem klubu. 

2. Jaki był najbardziej nietypowy event, który miał miejsce w Space Club?

Ponieważ nie możemy opisywać stricte konkretnego eventu, mogę napisać ogólnie, że organizowaliśmy występy przeróżnych gwiazd światowych, europejskich oraz polskich, najlepszych djów, którzy dopiero dziś są znani. U nas grali już 8 lat temu DJ Antoin, DK Adamus, czy DJ Dones. Robiliśmy pokazy nowych modeli samochodów Ferrari, Mercedesa oraz innych. Robimy konferencje dla gości międzynarodowych, później organizujemy im after party. Tak naprawdę robimy wszystko gale, bankiety, coctail party koncerty, pokazy fit, pokazy mody, pokazy fryzjerstwa, występy artystyczne przeróżnego rodzaju i gwarantuję, że jesteśmy profesjonalistami w tym czym się zajmujemy. Był u nas nawet zamek Draculi i bagnisko w basenie, który mamy w środku, były Hawaje palmy, leżaki i piach, a nawet Piraci, z Karaibów oczywiście.

3. Jeśli zdecydowałbym się na organizację eventu w SC, to na jaki pakiet usług mogę liczyć?

Kompleksowy. Zaczynamy oczywiście od rzeczy banalnej, która czasami okazuje się być bardzo trudna, a mianowicie ustalenie dogodnego terminu. Musimy znać zarys potrzeb i charakter wydarzenia. Organizujemy eleganckie gale, bankiety, konferencje i w zależności od rodzaju imprezy dopasowujemy/układamy/proponujemy scenariusz imprezy oraz atrakcje wieczoru np. występ gwiazdy, pokazy tańca ognia etc. Naprawdę wachlarz możliwości jest bardzo szeroki. Naszym atutem jest kompleksowość. Posiadamy profesjonalne nagłośnienie, ekrany led oraz 20 m ekran diodowy, dużą scenę 6,7 x 6,3, elegancki wystrój wnętrza, trzy antresole, osobną salę do sushi, osobną do zabawy i kolejną cateringową. Można również wynająć tylko jedną z sal. Organizujemy imprezy od 100 osób do 2000. No i catering – to jest nasza perełka. Mamy pod dany event świeżo kupiony towar, z którego przygotowujemy pyszne jedzenie.


Space Club to miejsce uniwersalne i umożliwiające dostosowanie przestrzeni do różnych wymogów. Także polecam je serdecznie wszystkim z Was, którzy organizujecie eventy lub wydarzenia firmowe, zwłaszcza że karnawał już blisko i być może będzie potrzebna przestrzeń na event.

logohd24154

WPIS POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY ZE SPACE CLUB

Tagi: , , , ,