Najciekawsze kampanie społecznościowe 2014 roku

Ostatnio buszując po Pintereście natknąłem się na bardzo ciekawą infografikę. Zawierała informacje o najciekawszych akcjach społecznościowych zainicjowanych przez marki w 2014 roku. Przejrzałem ją i pokiwałem z uznaniem głową dla autorów, bo wymagała na pewno masy pracy przy zbieraniu danych. Zabrakło mi tylko jednego…

Odnośników do tychże działań lub linków do case study. Nie należę do leniwych użytkowników, którzy nie korzystają z Google, ale uważam, że im szybszy dostęp do danych tym lepiej. Dlatego przygotowałem dla Was interaktywną wersję tejże infografiki od Unmetric.com (niestety nie ustrzegła się kilku małych błędów). Klikając na symbol widoczny poniżej przechodzicie na stronę z opisywanym video/postem lub gotowe case study, jeśli takie zostało gdzieś już opublikowane.

Przyznam, że wielu z pokazanych tutaj przykładów nie kojarzyłem, a początek roku to dobry moment, żeby się z nimi zapoznać i być może stworzyć kolejne Pijaru Kejsy.  Najpewniej wybiorę te, które otrzymały zielone odznaki (najbardziej innowacyjna kampania, najczęściej udostępniana/oglądana i lajkowana kampania).

214

 

 

Dotarliście do samego końca? Będę wdzięczny za udostępnienie tego wpisu dalej, bo jednak odrobinę się przy nim napracowałem linkując te wszystkie case’y. A i warto podać dalej ze względu na niesamowitą robotę odwaloną przez twórców samej infografiki. Esencja kurateli treści i content marketingu w jednym. Dajcie też znać, czy taka forma wpisów Wam się podoba, postaram się znajdować kolejne infografiki, które będzie można “wzbogacić” z pomocą ThingLink.

logohd24154

Tagi: , , ,