HISTORY & Koksu

Zajawiłem temat we wpisie dotyczącym Wikingów. Dziś chciałem Wam przybliżyć na czym jeszcze będzie polegała moja współpraca z HISTORY kanałem który pokazuje, że historia nie musi być nudna i może być pokazana na wiele sposobów. Jak się okazuje stacja ta stworzyła kilka formatów programowych, które są z powodzeniem kopiowane przez konkurencję, ale ja dziś nie o tym. Zatem na czym moja kooperacja z HISTORY będzie polegać?

HISTORYczni blogerzy 

Pewnie już wiecie, że nie tylko ja zostałem zaproszony do współpracy. Ze mną są również Paweł LipiecAndrzej Tucholski, po kliknięciu w nazwiska przeniesiecie się do ich wpisów o Wikingach, które również polecam. Zatem jest nas trzech i czy cała akcja zakończy się na blogowych wpisach? Otóż nie. Chcemy również zaangażować nasze społeczności w rywalizację pomiędzy naszymi blogo-nordyckimi ego. Bitwa rozegra się na Facebooku w specjalnej aplikacji, która wystartuje za prawie tydzień. Także stay tuned, bo pewnie będą gratyfikacje za Wasze zaangażowanie.

collage

 

Żeby nie było tak łatwo nie będziemy reprezentować Wikingów bezpośrednio. Jak już pisałem, poradzą sobie bez dodatkowej promocji. Dlatego HISTORY poprosiło nas, żebyśmy rywalizowali w alternatywny sposób. Każdemu z nas przyporządkowano inny serial z ramówki, a celem ma być wzbudzenie dyskusji na temat “męskiej rozrywki”, czyli czego potrzebują samce w TV. Mnie przydzielono serial Gwiazdy Lombardu, który opowiada o właścicielach takiego przybytku w Las Vegas. Jak możecie dowiedzieć się ze strony “Trzy pokolenia Harrisonów – dziadek Richard, syn Rick i wnuk Corey – tocząc zabawne spory, prowadzą wspólny interes.” I co ja mam z tym wspólnego?

Gwiazdy lombardu- 465

Po pierwsze, zarówno moja aparycja jak i bohaterów serialu może mylić. Niby groźnie, a jednak da się dogadać. I wszyscy mamy dość okrągłe kształty to fakt.

Druga sprawa, to że w pracy również zajmuję się wycenami i negocjacjami. Także jeszcze kilka lat w branży i będę mieć nie mniejsze doświadczenie niż ci panowie.

Po trzecie, dla mnie również liczy się historia. Tak jak przedmioty w lombardzie zyskują dzięki temu na wartości, tak działania marketingowe którymi się zajmuję też nabierają głębi jeśli budujemy wokół nich opowieść. Tutaj skończę, bo zaraz zacznę pisać jak Paweł Tkaczyk.

Po czwarte! Całkiem nieźle prezentuję się za kontuarem (proszę pominąć milczeniem zawartość mojej kuchni). 😉

2013-10-22 12

Obserwujcie zatem mój profil, fanpage bloga i fanpage HISTORY Polska, żeby nie przegapić pojedynku blogerów – skoro vlogerzy w akcji Lidla mogą rywalizować, to my nie?! Idę trenować groźne spojrzenia i zaczepki słowne, żeby wyprowadzić moich przeciwników z równowagi.

logohd24154

9006 - Kopia

Tagi: , , , , , ,