3 zmiany w Hash.fm o których musisz wiedzieć. Przeczytasz o tym tylko na Pijaru Koksu Blog!

Hash.fm to naprawdę świetna sprawa jeśli chodzi o agregowanie danych na temat blogerów i ich aktywności. Dotąd jednak dość mało wiedzieliśmy na temat tego jak są liczone poszczególne wskaźniki. Dlatego w ramach współpracy z Konradem Traczykiem i jego ekipą, będę publikować informacje o zmianach i nowych wdrożeniach w tym narzędziu. Tyle ode mnie i oddaję im głos w tym gościnnym (i mam nadzieję jednym z wielu!) wpisie.

Od startu Hash.fm minął już miesiąc. Jesteśmy bardziej niż zadowoleni z reakcji blogerów i youtuberów na pojawienie się naszego produktu. Wiemy już, że trafiliśmy w realną potrzebę. Każdego dnia pojawiają się nowe wizytówki internetowych liderów opinii. Obserwujemy działanie serwisu, wsłuchujemy się w Wasze uwagi i wyciągamy wnioski. Przed nami jeszcze wiele nowych funkcji i udoskonaleń, ale zaczynamy od tych najpilniejszych.

Jeżeli po raz pierwszy słyszysz o nas to trochę więcej światła na nasze działania mogą rzucić wpisy u:

Dzięki uprzejmości Pijaru Koksu Blog mamy okazję poinformować Was o 3 zmianach, które właśnie wprowadziliśmy do portfolio użytkownika Hash.fm:

1. Zmiana sposobu funkcjonowania “kółek” z pozycjami w rankingach.

2. Zmiana funkcji liczb wyświetlanych obok wskaźników w górnej części portfolio

3. Zmiana sposobu wyliczania pozycji w rankingach.

Ulepszone “kółka” w module Statystyki

1

Do tej pory trzy kolejne okręgi pokazywały pozycję według wskaźnika zasięgowego #HashIndex (http://hash.fm/faq/jak-jest-liczony-index) w trzech wybranych przez użytkownika kategoriach tematycznych. Aktualnie pokazują pozycje w jednej, tylko głównej, kategorii, ale za to według aż trzech wskaźników. Oprócz zasięgowego, także według zaangażowania #HashEngagement (http://hash.fm/faq/jak-liczony-jest-engagement) oraz aktywności #HashActivity (http://hash.fm/faq/jak-liczony-jest-activity).

Pijaru Koksu – jak wiadomo specjalista od marketingu w social media. Temat mega angażujący, ciągle się zmieniający, ale nie oszukujmy się – nie jest to temat mainstreamowy. Kuba nie buduje wielkich zasięgów. Masowo dzieli się jednak swoją wiedzą i doświadczeniem, a jego czytelnicy wszystko to na potęgę komentują, lajkują i szerują. Kuba, po naszych zmianach, zamiast o pozycji w rankingu zasięgowym w temacie marketingu, technologii i RPG, będzie wiedział więcej o swojej sile wśród innych marketingowych zapaleńców. Do tej pory był na miejscach 12., 21. i 2. Teraz będzie 7., 1. i 1.

Bloger? YouTuber? Osobowość internetowa? Teraz to też istotne

Druga zmiana dotyczy liczb znajdujących się po prawej stronie od wskaźników w portfolio użytkownika Hash.fm. Do tej pory wskazywała na miejsce zajmowane wśród wszystkich twórców w naszej bazie. Doszliśmy do wniosku, że ta informacja jest mało pożyteczna i zamieniliśmy ją na pozycję wśród wszystkich użytkowników danego typu czyli wśród Blogerów jeżeli jesteś blogerem, YouTuberów lub Osobowości internetowych jeżeli tak zdecydowałeś podczas zakładania portfolio.

2

Kuba nie będzie już w tym przypadku bezpośrednio stawał w szranki z youtuberami, ale z innymi blogerami. Dostarczać będziemy tu informację o pozycji w rankingu na tle innych blogerów lub youtuberów lub osobowości internetowych, a nie jak do tej pory w stosunku do wszystkich digital influencerów obecnych na Hash.fm czyli prawie 4000 osób.

Kategoria główna najważniejsza

Dotychczas byliście obecni w rankingach wszystkich kategorii tematycznych, które ustawiliście sobie w portfolio. Doszliśmy do wniosku, że nie odzwierciedla to rzeczywistości w sposób należyty i dlatego od tej pory bierzemy pod uwagę tylko te osoby, które ustawiły sobie daną kategorię jako kategorię główną. Jeśli piszecie na wiele tematów, nie martwcie się. Wyszukiwanie wg pozostałych wybranych kategorii będzie oczywiście możliwe w panelu dla biznesu.

3

Zostawcie na chwilę czytanie tego tekstu i sprawdźcie, czy na swoich hashowych profilach zaznaczyliście jako kategorię główną temat, w którym się specjalizujecie ->http://hash.fm/login

Sprawdzone? Macie? To super!

Hash.fm = ciągle do przodu

Zmiany, które teraz wprowadzamy na pierwszy rzut oka mogły wydawać się błahe, ale w rzeczywistości dają one Wam oraz potencjalnym reklamodawcom coraz pełniejsze informacje. Mamy nadzieję, że w jeszcze efektywniejszy sposób będziecie zarządzać swoimi kontami, treściami i zwiększać swoją atrakcyjność w sieci.

Niedługo czekają nas kolejne nowości. Delikatne korekty w algorytmie, możliwości podpięcia danych z Google Analytics, Facebook Insights i statystyk YouTubowych to tylko niektóre z naszych planów. O wszystkim będziemy informować na bieżąco. Będzie się działo! Stay tuned!

Przy okazji  dziękujemy ponad 100 testerom, którzy doradzali nam przed oficjalnym startem i nowym użytkownikom nieustannie przesyłającym nam swoje uwagi i ciekawe pomysły.


A ja, czyli Pijaru Koksu jestem dumny, że to właśnie u mnie na blogu pojawiają się takie fajne informacje na temat Hash.fm. Również zachęcam do zakładania konta, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście wcześniej.

logohd24154

Tagi: , ,