Podsumowanie Tygodnia 28.10 – 3.11.2013

Nie ma nic gorszego niż poniedziałek po długim weekendzie. Człowiek się rozleniwił, nawet do Feedly mu się zaglądać nie chciało. No nic, co dobre, szybko się kończy. Zatem wracamy do codziennych obowiązków na kolejne cztery dni (bo w piątek jedzie się wykładać do Gdyni). Podsumowanie Tygodnia to też obowiązek, więc do lektury marsz!

 REPORT
10 items   1 followers   6 votes   548 views

Podsumowanie Tygodnia 28.10 - 3.11.2013

Nov 04, 2013 - wojtektylus.com - 93
Nowości na Google+ [29.10.2013]

"W dniu dzisiejszym, z niewielkim poślizgiem odbył się Hangout „A Morning with Google+", w którym przedstawiono 18 nowych ficzerów związanych z Google+. Do ciekawszych z pewnością zaliczyć należy dodanie do Snapseed filtru HDR, który według autorów jest lepszy od dostępnych takich filtrów w innych aplikacjach mobilnych." - ze względu na objętość i liczbę nowości od Google postanowiłem tutaj podlinkować wpis Wojtka, który skrzętnie notował podczas prezentacji i dostarcza gotową rozpiskę.

Nov 04, 2013 - pej.cz - 97
Samsung zawiera z NBA umowę na 100 milionów dolarów

"Jak poinformował dzisiaj „The Wall Street Journal", kolejnym dostawcą sprzętu elektronicznego dla NBA zostanie koreański Samsung. Jak można się domyślać, zarobi na tym ogromne pieniądze, ale nie chodzi tylko o nie. Zgodnie z warunkami trzyletniej umowy, firma będzie zaopatrywała amerykańską zawodową ligę koszykarską, a dokładnie zawodników, trenerów oraz sędziów w telewizory oraz tablety." - dość ciekawy sposób na promowanie marki, a jednocześnie powiązanie jej z jedną z najsławniejszych lig sportowych świata. Na dodatek Samsung już zaczyna wykorzystywać sportowców w swoich spotach, więc jest to transakcja wiązana.

Nov 04, 2013 - tvnwarszawa.tvn24.pl - 92
Autobus zagra jak akordeon? Pomysł internauty spodobał się MZA

"Niech przegubowe autobusy zagrają na zakrętach jak akordeon - rzucił ktoś na jednym z portali internetowych." - powstała inicjatywa na Facebooku jak widać zyskała sympatię ludzi z ZTM i wkrótce na ulice wyjedzie testowy autobus-akordeon. Social media nie wpływają na rzeczywistość? Taaaa, jasne.

Nov 04, 2013 - wirtualnemedia.pl - 97
Marketingowcy zawiedzeni Facebookiem. "Tylko kilka procent lubiących widzi treści"

„Dlaczego Facebook pokazuje treści publikowane przez firmowe strony (tzw. fanpejdże) jedynie 16-stu procentom lubiących te strony" - pyta w liście otwartym do Marka Zuckerberga Nate Elliot, wiceprezes znanej firmy badawczej Forrester." - Facebook na to pytanie odpowiada trochę kryjąc głowę w piasek, a jednocześnie Forrester publikuje badania dotyczące satysfakcji marketerów z prowadzenia działań na FB. I ten wypada tam dość blado. Brak mechanizmów i opcji pozwalających na lepsze dotarcie, coraz większy clutter reklamowy, czy Zuckerberg i spółka znajdą złoty środek?

Nov 04, 2013 - theverge.com - 102
Microsoft i zombie

W Vancouver stanął wielki Xbox One z którego na ulice wybiegły... zombie. Wszystko to w ramach promocji gry Dead Rising 3 która jest jednym z pierwszych tytułów wydanych tylko na tę konsolę. Oczywiście akcja nie przeszła bez echa, bo internet zalała fala filmików i vine'ów z zombie, które próbowały się wydostać z ogrodzonej strefy wokół konsoli. 😉

Nov 04, 2013 - brief.pl - 97
Saatchi przejmuje Interactive Solutions

"Saatchi & Saatchi, część Grupy Publicis, trzeciego największego międzynarodowego holdingu komunikacyjnego, ogłosiła dzisiaj akwizycję jednego z czołowych graczy na polskim rynku digital, Interactive Solutions. Agencja połączy się z polskim oddziałem Saatchi, jeszcze silniej wzmacniając ofertę komunikacji zintegrowanej zarówno na polskim rynku, jak i w całej sieci regionu EMEA." - cóż dodać? Gratulacje i powodzenia, bo jest to kolejny taki moment na naszym rynku, gdy polska agencja łączy siły z silniejszym kolegą zza granicy.

Nov 04, 2013 - allfacebook.com - 77
Jak marki korzystały z Instagrama w Halloween?

Halloween było centralnym punktem komunikacyjnym zeszłego tygodnia. Chcąc nie chcąc nasze newsfeedy zalały dynie, duchy i inne monstra. Sprawdźcie jak kilka globalnych marek komunikowało się na Instagramie w sposób powiązany z tym świętem.

Nov 04, 2013 - thenextweb.com - 83
Ingress otwarty dla wszystkich

Od 14 grudnia świat Ingress, gry augmented reality stworzonej przez Google na platformę Android stanie otworem dla wszystkich chętnych. To świetna okazja sprawdzić jakie możliwości dają urządzenia mobilne, geolokalizacja i rozszerzona rzeczywistość jeśli chodzi o kreowanie rozrywki w najbliższych latach.

Nov 04, 2013 - theverge.com - 74
Time Inc. tworzy swojego Flipboarda?

Nie do końca, ale w tym tygodniu w aplikacji Flipboard zadebiutowały People i InStyle. W ten sposób zarówno Time Inc. jak i twórcy aplikacji zyskują. Bo tradycyjne medium zyskuje drugie życie, a aplikacja wartościowy content. W grudniu oferta ma się poszerzyć o Time'a i Fortune.

Nov 04, 2013 - podyplomowe.pl - 82
Social Media

"Naszym celem jest stworzenie najlepszych w Polsce studiów w zakresie social media. Chcemy uczynić z naszych studentów najlepszych specjalistów na rynku, dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną wiedzą." - wśród wykładowców najlepsi specjaliści i praktycy z branży, więc jeśli chcecie się dokształcić z zakresu społecznościówek to warto zerknąć na ofertę SWPS.

Krótko i po żołniersku, czyli bardzo na temat. Zeszły tydzień znowu nie obfitował w jakieś niesamowite zdarzenia, a jakiś tam kryzysów na Facebooku nie liczę. Przestałem się im przyglądać i zwracam uwagę na te naprawdę ważne jeśli chodzi o komunikację marki. Zwyczajnie wolę się pochylać nad dobrymi praktykami. A o takowych starają się pisać również osoby do których regularnie zaglądam i których artykuły właśnie Wam mam zamiar polecić.

 REPORT
6 items   1 followers   0 votes   597 views

Artykuły must read vol. 17

Nov 04, 2013 - mediafeed.pl - 98
Dlaczego marketerzy nie śpią?

Domyślam się, że taki stan rzeczy może prowadzić do lekkiej irytacji osób pracujących w działach marketingu, bo przecież nikt nie lubi "nie wiedzieć", szczególnie, jeśli sprawa dotyczy stanu rzeczy na własnym "podwórku". Tym większą mam nadzieję, że dzisiejszym wpisem i jego głównym załącznikiem, ucieszę choćby kilkanaście działów marketingu.

Nov 04, 2013 - brief.pl - 96
Community manager - człowiek, który nie wiedział za dużo

Dziś każdy jest managerem. To zupełnie tak, jakby agencje reklamowe zapomniały definicji tego słowa ale prawda jest taka, że chodzi o brzmienie. Manager brzmi profesjonalnie więc wszystkie stanowiska, i tak już anglojęzyczne, opatrzone są tym członem. Kim więc w korowodzie zarządców jest kierownik ds. mediów społecznościowych?

Nov 04, 2013 - michal-gorecki.pl - 95
5 blogerskich pułapek

Dużo mówi się ostatnio o kryzysie blogowania. Trudno mi ocenić to zjawisko, owszem „w branżuni" socialowej i okolicach, czy innych miejscach rzeczywiście pojawia się czesto fala krytyki, czy szyderstw, ale mnie to zupełnie nie dziwi.

Nov 04, 2013 - edwin-zasada.pl - 105
Nudny spam czyli klasyka gatunku

Wczoraj mój feed na Facebooku zalały bardziej lub mniej udane posty nawiązujące do Halloween. To pogańskie święto mało mnie interesuje. Jednak gdy tego dnia media społecznościowe przepełnione są mizernymi postami na ten temat, szlag mnie trafia jeszcze bardziej niż kiedy musiałem stać w kolejce do lekarza w państwowej przychodni pośród drętwych emerytek przepychających się w kolejce.

Nov 04, 2013 - jestkultura.pl - 81
Spojrzałem w przyszłość i nie chce mi się mieć zdania

27 września 1908 roku był podobno bardzo ładnym dniem. Było jeszcze ciepło. Jak i w każdą inną niedzielę, sporo amerykańskich rodzin wybrało się popołudniem do parku. Kobiety cieszyły się, że mogą pokazać publicznie swoje najładniejsze suknie. Dzieci biegały po krzakach. Mężczyźni rozmawiali o boksie i nadchodzącym, poniedziałkowym dniu pracy.

Nov 04, 2013 - muszkieter.in - 108
Czy #BFGdansk jest wyrocznią?

Wpi­sa­łem hash­tag #BFG­dansk na fej­sie i wśród pod­niet, achów i ochów, moją uwagę przy­kuło to pyta­nie zadane przez Miko­łaja Nowaka. Jako młody zdzi­czały blo­ger bez dystansu do sie­bie nie mogę nic nie napisać. Gdań­skie spo­tka­nie blo­ge­rów jest wyrocznią Blo­guję nie­całe 3 mie­siące i nie mogę nazwać się wielce doświad­czo­nym w tej kwe­stii osob­ni­kiem.

Ślijcie w świat Podsumowanie Tygodnia, głosujcie na mnie w aplikacji HISTORY Polska (link tutaj: http://www.facebook.com/HISTORYpolska/app_173733199498580?app_data=100000015127350) i szukajcie dobrych praktyk, ciekawych kampanii oraz marketingowych success stories zamiast dopychać jesienną depresję jakimiś kryzysikami i tym podobnymi. Trzymajcie się, a ja idę dłubać w Prezi.

logohd24154

newspoint_banner

[wysija_form id=”1″]

Tagi: , , ,