O mnie

collage3

Nazywam się Jakub Prószyński, urodziłem się 5 maja 1989 w Wołominie, a od sierpnia 2013 jestem słoikiem i mieszkam w Warszawie.

Z wykształcenia socjolog, ale w toku studiów podjąłem decyzję o skierowaniu swoich kroków w kierunku branży PR, a w konsekwencji rozwinięciem zainteresowań na marketing w social media.

Po praktykach w Effective Public Relations, stażu w dziale ePR w StudentsWatch, potem pracowałem w agencji social media Think Kong, jako junior social media consultant. Następnie przygoda w faceADDICTED jako community manager, potem jako consultant (mix community z content designerem i młodszym strategiem) w Carrot, następnie Havas Worldwide Warsaw jako Community Manager. Aktualnie pracuję jako Head of Social Media Team w Truly, gdzie planuję działania dla nowych i aktualnych klientów agencji oraz zarządzam zespołem socialowym.

collage245

Jestem wielkim entuzjastą marketingu, public relations i social mediowym geekiem, który musi sprawdzać Facebooka raz na godzinę (albo częściej – no gdzie te lajki?), staram się też zgłębiać jak najwięcej wiedzy na temat trendów i ogólnie pojętego digitalu.

Poza tym fan literatury fantasy i kryminalnej, gier komputerowych (teraz głównie gram na konsoli, #4theplayers), MMA, mocnej muzyki i seriali zza Oceanu. Oczywiście też nie pogardzę whisky, stąd mój drugi przydomek, czyli Pijaku Koksu.

Blog powstał z chęci stworzenia sobie porządnej podstawy pod dobre CV i chyba cel osiągnąłem. Teraz jednak mam ambicję, żeby z czasem ta moja mała przestrzeń w której się realizuję była coraz bardziej opiniotwórcza. Chciałbym również edukować młodszych kolegów i koleżanki, którzy chcą wejść w świat nowoczesnego marketingu i PRu, a w dalszej perspektywie być może utrzymywać się tylko z bloga. Życzę przyjemnej lektury artykułów i zachęcam do kontaktu. 🙂

Publikowałem między innymi w:

Socjomania.pl

  • Przegląd ostatnich działań promocyjnych Polski
  • Social medialne sensacje
  • Zaufaj Socjomaniakom!

Marketing w Praktyce

  • Jak gry rozgrywają promocję
  • Słodko-gorzki Facebook
  • Celebryta – ambasador – strażak
  • Od zera do bohatera
  • Mały biznes z blogerem
  • Jak nie znikać na Facebooku

Gadzinowski.pl

  • Facebook usability by Kox
  • Influencer, trendsetter, coolhunter – kreowanie trendów

Brief.pl

  • Kim jest bloger?

NowyMarketing

  • Marketingowa gra – czyli jak promuje się gry
  • Okazjonalne treści na fanpage’u