Kontakt & współpraca

email-productivity_37716

Zadzwoń lub napisz maila, nie gryzę

Cześć, skoro trafiłeś/aś na właśnie tę podstronę bloga, to najwyraźniej szukasz sposobu na skontaktowanie się ze mną. Poniżej znajdziesz preferowane przeze mnie drogi kontaktu, jeśli naprawdę Ci się śpieszy, napisz do mnie na czacie facebookowym. 😉

Mail: j.proszynski@gmail.com lub pijarukoksu@gmail.com

Telefon: +48 507 934 530

Co oferuję?

Zanim przejdziemy do konkretów, kilka słów jakiej formy reklamy na moim blogu nie praktykuję. Bannery, informacje prasowe/advertoriale 1:1 otrzymane od reklamodawcy, a także polecane linki itp. Treści tworzę sam i we własnym, subiektywnym stylu. Toteż jeśli decydujesz się na współpracę, pamiętaj, że musisz się liczyć z tym, że mogę wspomnieć o jakiś wadach produktu lub usługi. Zatem co możemy razem zdziałać?

  • Wpisy komercyjne, publikacje w moich kanałach social media, recenzje. Nie zamykam się na żadną formułę współpracy.
  • Publikację na temat Twojej usługi/produktu w formie, która będzie atrakcyjna zarówno dla Ciebie jako reklamodawcy, jak i dla moich czytelników. Może to zarówno być Pijaru Kejs, czyli case study kampanii lub recenzja/test, a także wpis w pewnej określonej konwencji.
  • Akcje specjalne, brałem udział w kampanii Lidla w której stworzyłem swoją kanapkę i rywalizowałem z innymi blogerami w głosowaniu użytkowników, a także współpracowałem z IKEA przy swoim ślubie, co opisałem tutaj – Blogogody.
  • Udzielam również konsultacji w zakresie prowadzenia działań w mediach społecznościowych i personal brandingowych.
  • Warunki współpracy jak najbardziej do negocjacji. Nie jestem zamknięty na wynagrodzenie barterowe. Porozmawiajmy i w jakiś sposób się dogadamy.
  • Średnia kwota za wpis komercyjny to 1500 złotych netto (faktura – posiadam własną działalność), szersze działania lub przygotowanie bardziej skomplikowanego materiału – do negocjacji; jeśli zaś chcesz działać tylko w moich kanałach social media to zaczynamy rozmowę od 400 złotych netto.

Chcesz coś do mnie wysłać?

Oto adres, który będzie najlepszy, bo w domu zazwyczaj nie ma mnie do 18:00: Truly, Domaniewska 45, Warszawa, 7 piętro.

Współpracowałem między innymi z:

Przykładowe wpisy komercyjne i stworzone w kooperacji z markami

Poniżej znajdziecie kilka z wpisów, które stworzyłem w ramach współpracy z powyższymi markami. W dużej części są to case study, ponieważ w nich się właśnie specjalizuję:

 

Demografia czytelników

Bazuję tutaj na statystykach Facebooka na swoim fanpage’u bloga.

demografia

 

Główna grupa czytelników to osoby w wieku 25-34 lata, przeważająca część fanów to kobiety, bo aż 56%. W większości są to mieszkańcy dużych miast jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań. 90% z nich posiada wyższe wykształcenie. Pracują również w branżach takich jak IT (30% fanów), media (20% fanów) oraz w zawodach powiązanych ze sprzedażą (20% fanów). Zatem można uznać, że jest to grupa docelowa posiadająca dużą świadomość jako konsumenci oraz budżet na zakup różnych produktów i usług.

Moje kanały komunikacji i dane zasięgowe

  • Profil na Hash.fm – http://hash.fm/pijaru-koksu-blog –  kategoria Marketing: średnio 5 miejsce we wskaźniku index, 6 miejsce w engagement i 4 miejsce w activity; ogólnie wśród blogerów monitorowanych przez narzędzie: 208 miejsce we wskaźniku index, 694 miejsce w engagement i 79 w activity.
  • Fanpage – 10 370+ fanów, zasięg dotarcia ok. 16000 osób tygodniowo; na screenie poniżej statystyki od 1 stycznia 2015 do 17 grudnia 2015; 7 miejsce w kategorii Blog według Relative Interactivity. Pod tym adresem dostępne statystyki za listopad 2015.fb
  • Profil prywatny na FB – 640 znajomych (głównie branża reklamowa) i 3445+ followersów
  • Instagram – 912 followersów, 744 zdjęć i 4800+ polubień
  • Twitter – 9300+ followersów, 22,3 tys. tweetów, średni zasięg dotarcia dziennie to 7 000 użytkowników, ponad 721 tysięcy odsłon tweetów od września 2015 do 17 grudnia 2015
  • Pinterest – 705 followersów
  • Klout – przedział od 68 do 72
  • Blog – statystyki za kwiecień 2015 (http://scr.hu/0fn9/2vbev) – najlepszy miesiąc na blogu2
  • Blog – statystyki za III kwartał 2015 – w IV kwartale pisałem rzadziej (http://scr.hu/0fn9/cis0p)3
  • Blog – statystyki za okres styczeń – grudzień 2015 pobrane